denis-dyack-vyvoj-too-human-10-let-netrval
Novinka Denis Dyack: vývoj Too Human 10 let netrval!

Denis Dyack: vývoj Too Human 10 let netrval!

sleepless.

sleepless.

26. 8. 2008 09:46 2
Reklama

Malá faktografická poznámka, která se pěkně hodí k příležitosti blížícího se vydání akčního RPG Too Human. Je všeobecně známo, že osud zmíněné hry byl poměrně pohnutý a než všechno dospělo k její realizaci, uplynulo v řekách hodně vody, vyšla spousta her a vystřídaly se tři konzolové generace. Jinak řečeno, Too Human byl ve vývoji více než 10 let.

Anebo vlastně nebyl, jak během studio tour pro lidi z X3F zdůraznil šéf Silicon Knights Denis Dyack. Trošku se do toho zamotal, ale to jen z toho důvodu, že už mu prý tahle fáma leze krkem a nemá na jazyku dostatečně důrazná slova, kterými by ji vyvrátil. Opravdový vývoj hry prý začal až poté, co SK dokončili Metal Gear Solid: Twin Snakes pro Nintendo Wii, což bylo někdy v březnu 2004, čili před čtyřmi roky.

Je pravda, že to už je trošku slovíčkaření, nebo spíš marná snaha setřást z Too Human odér zastaralosti, který však hra sama v mnoha ohledech vypouští do světa. Dyack totiž myslí a říká, a neberte to špatně, že to vysvětlujeme za něj, že produkce současné verze hry začala před čtyřmi roky, protože ani z paměti hráčů ani z historie internetu Denis nemůže vymazat důkazy o existenci téměř hotové verzi Too Human pro PSX a rozpracované verzi pro Gamecube. Každopádně, až budete někde na webu nebo v časáku číst recenzi Too Human a velmi pravděpodobně si v ní přečtete zmínku o desetileté evoluci hry, tak hned redakci takového plátku nepište, že to mají špatně. To byste si pěkně naběhli.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama