alan-wake-mohl-byt-venku-uz-o-mnoho-drive
Novinka Alan Wake mohl být venku už o mnoho dříve

Alan Wake mohl být venku už o mnoho dříve

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

5. 10. 2009 12:24 1
Reklama

Posměšného pojmenování "Alan Wait" se finský spisovatel, který má problémy s až příliš reálnými fantaziemi, už asi nikdy nezbaví. Tedy minimálně do té doby, než na jaře příštího roku zamíří baterkou do všech těch posměvačných obličejů. Nicméně lidé v Remedy jsou si vědomi toho, že na hře pracují už zatraceně dlouho a Matias Myllyrine v rozhovoru pro Eurogamer potvrdil, že některé věci mohli Remedy trvat mnohem kratší dobu, než nakonec trvaly.

"Hru Alan Wake vyvíjíme už od roku 2005 a pokud mám být upřímný, tak některé věci jsme rozhodně mohli stihnout dříve. Možná by nebyly tak moc dotažené k dokonalosti, ale určitě by to hře nijak neuškodilo. Ale filozofie našeho týmu je taková, že hru vydáme až poté, co máme pocit, že máme co říct. Jednoduše v takové podobě, aby hráči za své těžce vydělané peníze dostali opravdový skvost, pod který nám bude ctí se podepsat. Vnímáme to prostě tak, že když už je na krabici jméno Remedy, tak by hra měla být ultimátním filmovým zážitek s dobrým příběhem a zajímavým hrdinou. To je pro nás to nejdůležitější."

Se sérií Max Payne jim to vyšlo, jednička se taky vyvíjela dlouhé čtyři roky a po vydání o ní všichni mluvili v superlativech, včetně nesmrtelných brblalů, kteří do ní šili už od roku 1997. Snad se povede i Alan Wake.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama