ubisoft-posouva-data-vydani-chystanych-her
Novinka Ubisoft posouvá data vydání chystaných her

Ubisoft posouvá data vydání chystaných her

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

28. 7. 2009 08:52 1
Reklama

Mysleli jste si, že se letos na podzim nehnete od počítače / konzole, protože do vás budou herní firmy hustit jeden hit za druhým? Po dnešním vyjádření firmy Ubisoft se však zdá, že si přeci jen užijete pouštění draka, přátelství na život a na smrt u táborových ohňů a pečení brambor ve žhavých uhlících. Francouzská herní firma totiž právě dnes posunula data vydání hned čtveřice svých očekávaných titulů, které se tvářily, že by mohly vyjít ještě letos. První na ráně je Splinter Cell: Conviction. Ten se původně měl objevit na pultech někde ve třetím fiskálním čtvrtletí letošního roku (tedy období od října do prosince 2009), ovšem od nynějška byste si do svých notýsků měli poznamenat, že Sam Fisher se připlíží až někdy mezi prvním lednem a posledním březnem roku příštího. Stejná situace je i s chystanou Wii rubačkou Red Steel 2, která sice vypadala, alespoň podle několika posledních zahraničních preview, že je těsně před dokončením, ovšem její datum vydání bylo také posunuto na poslední fiskální čtvrtletí roku 2009.

Datum vydání dalších dvou chystaných Ubisoftích titulů je však v nedohlednu ještě o trochu více. Jak Ghost Recon 4, pokračování známé série taktických stříleček, tak I Am Alive, v níž je vaším hlavním úkolem přežít, ať už si pod tím představíte cokoliv, byly posunuty na blíže neurčený termín v příštím fiskálním roce. To v kostce znamená, že nejbližší datum, kdy by se obě výše zmiňované hry mohly objevit v obchodech, je první duben 2010, ovšem také je možné, že to bude až třicátý první březen roku 2011. Důvody pro zdržení se u žádného z těchto čtyř titulů neví, ale Ubisoft jistě bude mít nějaký důvod proč se chce zčistajasna vyhnout i tak nabušené a výdělečné (před)vánoční sezóně. Šéf firmy Yves Guillemot se ve své řeči na včerejší tiskové konferenci vyjádřil v tom smyslu, že vývojáři zkrátka potřebovali trochu více času na doladění všech aspektů jednotlivých her, ale však my moc dobře víme, jak to s těmito nenadálými zpožděními chodí...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama