cliffyb-o-dark-corners-a-natalu
Novinka CliffyB o Dark Corners a Natalu

CliffyB o Dark Corners a Natalu

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

20. 7. 2009 15:12 4
Reklama

Excentrický designér Cliff Bleszinski se konečně rozpovídal o tom, co bude náplní přídavku Dark Corners hry Gears of War 2. Podle všeho půjde o přibližně hodinu a půl dlouhou pasáž, která byla z původní hry vystřižena a nyní se do hry vrací v podobě stahovatelného rozšíření. Vžijete se v ní do role Marcuse a Doma, kteří se dostali do sídla Locustů a mají na sobě jejich zbroj. Jen na vás pak bude, zda se rozhodnete všechno klasicky vystřílet, nebo využít svého převleku a vnést do světa Gears of War také trochu pomalé akce. Jak CliffyB potvrdil, za oba způsoby hraní obdržíte adekvátní achievementy a vývojáři tím nepřímo zkoumají, nakolik se rozšíření singleplayerové části hry u hráčů ujme.

V podcastu portálu Major Nelson pak Bleszinski mluvil také o často skloňovaném systému ovládání Natal, které nadšenci v duchu aplikují, mimo jiné, i na Gears of War. Podle Cliffyho slov se „jeho“ hra pro tento systém nehodí, pokud to ale budou hráči u některých (ehm, ehm) budoucích GoW vyžadovat, zřejmě by se prý dalo počítat s kompromisním zařazením klasického i revolučního schématu ovládání. Ať už tomu ale bude jakkoliv, podepisujeme se pod Bleszinského slova, že Natal tradiční hraní nenahradí: „Ne, ale je to další úchvatný způsob, kterým můžeme zážitek z hraní přiblížit širokému publiku a vylepšit to, co už tu je.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama