Molyneux hodlá dát studiu Rare novou tvář
Asi jste zaregistrovali, že Peter Molyneux v Microsoftu povýšil na pozici šéfa kreativců. A jeho prvním úkolem, který si vytyčil bude dát novou tvář lehce stagnujícímu britskému vývojářskému studiu Rare, známého v poslední době hlavně hrami Viva Piňata, Banjo-Kazooie a avatary v Xbox Dasboardu. V rozhovoru pro Games Industry. biz to uvedl jako jednu z věcí, na které se rozhodně chce ve své nové funkci zaměřit.
"Rare potřebují novou identitu a lidé, kteří ve studiu pracují, potřebují být více vidět, než doposud. Byl jsem ohromně nadšený z míry talentu, kterou jsem viděl při své návštěvě Rare. Problém však je, že v sobě stále mají zakořeněnou mentalitu, kterou jim vštípilo kdysi Nintendo - být velice, velice nenápadní. Chci jim zkrátka dodat sebevědomí k tomu, aby se nebáli hovořit o tom co dělají a jak dobře to dělají. Doufám, že o Rare toho ještě hodně uslyšíme, protože to studio na to rozhodně má potenciál." Molyneux prý ale rozhodně nehodlá nějak předělávat koncepci toho, jak se v Rare designují hry. "Stále poznáte hru od Rare od ostatních." A to je dobře, Petere!