Crysis 2 bude průlomový, říká Crytek
Šéf Cryteku Cevat Yerli vysvětlil, proč vývojářům tolik trvá začít s vývojem pro konzole, jak tomu bude se druhým dílem akční pecky Crysis – je to čistý perfekcionismus. „Měli jsme za sebou 2 až 3 roky technického výzkumu a vývoje konzolí, než započal vývoj Crysis 2,“ řekl Yerli v rozhovoru pro Gamespot. „Musíme se postarat o technologický průlom, než se zavážeme pro vyšší laťku na konzolích.“
Nyní, kdy je Crytek spokojen se svým multi-platformním CryEngine 3, se může tým soustředit na vývoji “nejlepší hry, co existuje“ na každé ze tří platforem – PC, Xbox360 a PS3. „Pokud chceme uspět, naše hra musí být nejlepší ve svém oboru na všech platformách. Jednotlivé verze nebudou soutěžit mezi sebou, budou soutěžit na trhu Xboxu, trhu PS3 a trhu PC. To znamená, že se budeme snažit vyždímat vše, co nám nabídnou jednotlivé platformy. Některé části hry se samozřejmě platformou liší, budeme se ale hráčům snažit nabídnout to nejlepší, ať už si Crysis 2 zahraje na čímkoli.“