Sony nejpopulárnější značka pro teenagery
Dle průzkumu oblíbenosti a popularity značek Global Habbo Youth Survey Brand Update 2009 je mezi teenagery nejoblíbenější značka Sony, následována značkami Apple a Nintendo.
Průzkum probíhal ve 30 blíže nespecifikovaných zemích po celém světě a celkem se jej účastnilo 112 000 respondentů. V kategorii konzolových značek pak mezi dotázanými opět zvítězila Sony, za kterou se umístily značky Nintendo a Microsoft.
Z výše uvedeného je jasné, že se popularita nebo povědomí o značce třeba do prodejů konzolí moc nepromítá, minimálně u teenagerů. Důvod? Takový teenager má možná názor, ale nemá moc peněz a žádná ze tří konzolí se zadarmo nerozdává. V této věkové kategorii holt stále rozhodují rodiče a jejich peníze.
První místo pro Sony tedy nemusí nic moc znamenat. Oisin Lunny z Habbo UK (firma provádějící průzkum) navíc připomíná, že loajalitu ke značce a produktům, které pod ní spadají, je u mladých lidí třeba budovat aktivním zapojením a pobavením. Atraktivita vycházející z technologické inovace sama o sobě k budování loajality nestačí.