bizarre-vysvetluji-svuj-prechod-k-activisionu
Novinka Bizarre vysvětlují svůj přechod k Activisionu

Bizarre vysvětlují svůj přechod k Activisionu

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

7. 5. 2009 10:36
Reklama

Asi všichni znáte arkádu Geometry Wars, ovšem už jen málo z vás asi ví, že za ní stojí ti samí lidé, co vytvořili vynikající sérii Project Gotham Racing. Ti se nedávno rozkmotřili s Microsoftem a přešli pod křídla Activisionu. Proč? To až nyní osvětluje Martyn Chudley, kreativní ředitel v Bizarre v rozhovoru pro Edge.

"Nechci nijak pomlouvat Microsoft, protože jsme s nimi pracovali hodně dlouho a vytvořili jsme u nich PGR 4, naši asi nejlepší hru vůbec, ale právě ohledně PGR 4 vyvrcholila naše trpělivost. Ke konci projektu nás totiž chtěli obrat o šest týdnů vývoje. Ovšem naše práce byla přesně nalajnovaná, takže šest týdnů před koncem se jednalo pouze o patvar, který ani náhodou nepřipomínal finální produkt. Museli jsme se hodně zapírat, abychom uhádali náš kontrakt, který počítal i s těmi šesti týdny. Nemohli jsme zkrátka dělat žádné kompromisy. Oni si zkrátka neuvědomili do jak špatné situace nás dostali, potřebovali jsme oněch šest týdnů a donutilo nás to přemýšlet nad naší budoucností s Microsoftem. Oni tehdy tu hru potřebovali na trhu co nejdříve, protože vrcholilo tehdejší kolo tržní bitvy se Sony, ovšem tohle jednání nás hodně překvapilo."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama