dockame-se-mass-effectu-s-multiplayerem
Novinka Dočkáme se Mass Effectu s multiplayerem?

Dočkáme se Mass Effectu s multiplayerem?

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

1. 4. 2009 13:46 4
Reklama

Když se ohlédnete za nejnovějšími RPG, nebo střílečkami, téměř v každé z těchto her naleznete kooperativní multiplayer. Jde o velice oblíbený mód, kdy můžete v příběhové části hry spoléhat na dalšího živého hráče; to je s úctou ke všem vývojářům ještě stále mnohem lepší, než kooperovat s umělou inteligencí. A jak se zdá, naděje, že budeme hrát takovýmto způsobem velice očekávané pokračování Mass Effectu, stále žije! V sice neurčitém, ale ne negativním smyslu se tak vyjádřil jeden ze šéfu BioWare, Greg Zeschuk: „Zatím jsme tento prvek [multiplayer] nezavrhli.“ V zápětí ale dodal, že jde o tak komplexní technologii, že se jí zřejmě dočkáme až v dalších hrách od BioWare, což by mohl být klidně i třetí, poslední plánovaný díl Mass Effectu.

Zpátky ale do přítomnosti, kde je ve středu dění právě druhý díl. Ohledně něj máme jen velice mlhavé informace a jediným potvrzeným faktem se zdá být možnost přenést si uloženou pozici z prvního dílu. Pak nás ale tedy všechny mate teaser trailer, ve kterém se objeví zpráva, že byl Shepard zabit v boji. Podobných nesrovnalostí je kolem druhého dílu více, a ačkoliv Zeschuk nic zásadního nevyzradil, řekl, že právě nepředvídatelnost je to, co chtějí do zážitku ze hry zapojit: „Děláme tak proto, že ve většině střílečkách máte všechny ty zlé chlápky, pak eventuálně sejmete bosse a je konec – prostě víte, co se stane,“ dodává. Podle jeho dalších slov byste měli během hraní Mass Effectu 2, ale i Dragon Age: Origins jen těžko rozeznávat, kdo je ten zlý a kdo je hodný, dokud nepřijde ten pravý čas na finální odhalení. A pak se podle Raye Muzyky, druhého šéfa BioWare, máme těšit na pořádně akční kopanec. Vývojáři totiž pracují s názory hráčů a rozhodli se zaměřit na intenzitu akční složky. Na druhou stranu by to ale nemělo znamenat, že ustoupí do pozadí nutnost prozkoumávat další světy, jak Muzyka říká, spíše naopak: „Objevovat světy bude stále volitelné, chceme ale [ve hráči] vzbudit pocit, že jsou důležité a rozšíří jim celkový postup hrou. Budete se cítit opravdu odměněni za to, že jimi [světy] projdete. Ve výsledku z toho budete mít mnohem hlubší zážitek.“

Tak snad jen, aby tu už byl rok 2010, kdy má Mass Effect 2 vyjít na PC a X360. Jo, a za další, klidně už i konkrétní informace, bychom se také nezlobili…

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama