Počasí bude v Alan Wake pilířem hratelnosti
Z rozhovoru s Oskari Hakkinenem z Remedy vyplývá, že budou hrát efekty počasí ve hře výraznou roli. „Všechno ve hře bude ovlivněno počasím,“ řekl Oskari. „Pokud řídíte auto, podmínky budou podstatně horší při prudkém lijáku, než při jasné obloze. Počasí je dynamické, také hra světla je velice důležitá, a to nejen během průzkumu, ale i soubojů. Je to prostě unikátní vlastnost hry, která zatím nebyla v žádné jiné hře využita tak, jak to děláme my.“
Hra bude rozdělena do epizod, podobně jako TV seriály, kde každá epizoda bude mít svůj vlastní unikátní obsah a konec. Doufejme, že to bude poskládáno dohromady lépe, než v posledním pokusu jménem Alone in the Dark, kde to nevyšlo tak, jak by se slušelo. Více informací o této donekonečna odkládané hře bude na očekávané výstavě E3.