j-blow-braid-byl-pro-me-velice-ziskovou-hrou
Novinka J. Blow: "Braid byl pro mě velice ziskovou hrou"

J. Blow: "Braid byl pro mě velice ziskovou hrou"

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

19. 3. 2009 11:27 7
Reklama

Nezávislý vývojář Jonathan Blow je za vodou. Nebo alespoň pro několik příštích týdnů, protože jeho indie dítko Braid mu skrze distribuci na Xbox Live Arcade vydělal tolik peněz, že se tím může chlubit. "Díky Braidu jsem si vydělal tolik peněz, než kdybych pracoval na plný pracovní úvazek na nějakém hodně dobře placeném místě po celou dobu, co jsem Braid vyvíjel. Sice jsem předpokládal, že se najdou nějací lidé, kterým se bude Braid líbit, ovšem čekal jsem, že jich bude mnohem méně. Rozhodně jsem si nemyslel, že se bude držet v desítce neprodávanějších titulů na Xbox Live Marketplace tak dlouho."

Braid se stal druhou nejprodávanější věcí na celém Xbox Live, kdy za sebou nechal i hodně hypovanou záležitost Geometry Wars 2 (první byl DLC do Call of Duty 4). A to se ještě do prodeje nedostala ani PC verze, která Blowovi určitě přinese ještě nějaký ten zlaťák. Když se však Blowa zeptáte, zda plánuje nějakého Braida 2, odpoví vám, že pracuje na spoustě projektů, přičemž jeho další titul bude naprosto diametrálně odlišný, než právě Braid. Celý rozhovor s Jonathanem Blowem si můžete poslechnout, pokud umíte hodně dobře anglicky, v podcastu serveru Total PC Gaming.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama