EA: "V roce 2008 jsme neměli žádné hity"
Firma Electronic Arts evidentně není s rokem 2008 spokojena. Nové série se neprodávaly podle jejích představ, akcie padají dolů, finance se propadají do červených čísel, zkrátka to není jednoduché. A nahlas to ventiluje spousta lidí z vedení firmy, naposledy John Pleasants, výkonný operační ředitel, který na konferenci investorské firmy Goldman Sachs na přímou otázku odpověděl, že "největším problémem Electronic Arts v roce 2008 je to, že se nepovedlo udělat žádné nové jasné hity." Otázka jasně směřovala na propad akcií na sedmiroční minimum. Přítomným dále řekl, že EA zkrátka nebyla schopná zaujmout dostatek hráčů, kteří by si chtěli koupit nové série jako Mirror's Edge a Dead Space. Právě zkušenosti z těchto obchodních neúspěchů chce ale EA využít v aktuálním roce. Už nyní se ví, že dvacet procent titulů (z nichž většina se však nedostala ve svém vývoji dále, než do fáze předprodukce), které byly chystány pro vydání v roce 2009 bylo hozeno do koše z důvodů orientace na vyšší kvalitu her, oproti jejich vysokému počtu. Informoval o tom ekonomický server Forbes.