Kutí se ve skotském Ruffianu druhý Crackdown?
Skotské studio Ruffian, které bylo založeno teprve nedávno, možná pracuje na pokračování otevřené akce Crackdown. Spekulace ohledně dvojky vzrostly poté, co se ukázalo, že Ruffian je prakticky bezvýhradně složen z bývalých vývojářů jedničky. Z původního týmu Realtime Worlds se už do Skotska přesunul Billy Thompson, hlavní designér Crackdownu a Gaz Liddon, který při vývoji Crackdowno dohlížel na technickou stránku. Dalšími dvěma nováčky, jejichž příchod byl oznámen dnes ráno, jsou Steve Iannetta, designér misí a Ed Campbell, opět designér původní hry. Oba dva budou prý nyní pracovat jakožto vedoucí designéři zatím neoznámeného projektu. "Vzhledem k talentu který se zde koncentruje a možnosti práce se starými přáteli na bezvadném projektu a navíc být zpátky v mém milovaném rodném městě Dundee mohu říct, že být součástí týmu Ruffian je jednoduše to nejlepší, co mě v mém pracovním životě mohlo potkat," prozradil Iannetta. Spekulace o Crackdownu 2 nabraly pořádnou intenzitu poté, co šéf Microsoft Game Studios Phil Spencer nedávno v rozhovoru řekl, že původní Crackdown byl jedním z jeho oblíbených titulů a že by nebylo špatné mít na X360 pokračování. No to tedy nebylo...
A mimochodem, podle posledních zpráv ze serveru VG247 se ve studiu firmy Ruffian nevyvíjí žádný Crackdown 2, ale spíše takový Crackdown 1.25, protože se má jednat o multiplayer-only variantu původní hry (samozřejmě s nutnými vylepšeními. Microsoft zprávu nekomentoval, dva nejmenované zdroje označily tuto informaci jako "solidní."