Epic překope osobní hodnocení v MP GoW2

9. únor 2009 11:25 / sleepless. / Novinky / Diskuze (0)

Pokud vám nevyhovuje systém hodnocení a povyšování v multiplayeru Gears of War 2, můžete se zřejmě těšit na změnu. Vývojáři z Epicu hodlají současný TrueSkill změnit za mnohem průhlednější systém vycházející ze zkušenostních bodů a na to navazujících úrovní, jak na Epic fóru zmínil producent Rod Fergusson.

„Co kdybychom vám namísto skill ranku ukázali úroveň zkušeností. Zkušenosti byste nabývali přes výkony ve veřejných soubojích. Čím vyšší budete mít na konci matche skóre, tím více zkušeností získáte. Zkušenosti získané v různých typech soubojů by byly samozřejmě vybalancované, abyste nemohli grindovat na respawnu stejných soubojů a levelovat rychleji. Požadavky na počet získaných zkušeností nutných pro povýšení na danou úroveň by samozřejmě s každou úrovní rostly (jako v typickém RPG) a těch úrovní bychom měli 99, abyste mohli předvést, jací jste borci,“ píše Fergusson a dále dodává, že v rámci takového systému byste bez ohledu na výsledek získaly nějaké zkušenosti po každé dokončené hře. Naopak za předčasně ukončenou hru, čili za útěk, byste byli na zkušenostech penalizováni. A na konci každého souboje by vám hra předhodila průhledné informace o počtu získaných zkušeností a množství, které ještě musíte získat k postupu na další úroveň.

Fergusson dále připomíná, že by podobná změna nemohla automaticky přinést nové achievementy pro jednotlivé úrovně, protože pravidla Xbox Live váží achievementy na nový obsah. Jakmile by však došlo k vydání nového obsahu, tak se není o čem bavit. Nepřímo tak naznačuje, že majitele GoW2 čeká nejenom změna systému hodnocení v multiplayeru, ale i pár nových map – minimálně.

Zdroj: Epic fórum

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!