Spousta nových vývojářů pro Halo hry
Phil Spencer, který se spolu s Shanem Kimem starají o chod Microsoft Games Studios, oznámil příliv nových pracovníků, kteří se mají starat jak o tvorbu nových titulů z Halo univerza, tak nadále podporovat již kousky vydané. Prvním z potvrzených vývojářů se stal Ryan Payton, který dříve pracoval v Konami pro Hideo Kojimu, ale v srpnu vyjádřil přáni, že chce pracovat blíže ke své rodině. Krátce poté už začal nosit visačku s logem Microsoft Game Studios. Spolu s Paytonem do MGS dále přišli David Wu z Pseudo Interactive a bývalý art director společnosti id Software, Kenneth Scott. Kromě výše vypsaných mužů se do služby „přihlásila“ i Corrine Yu z Gearboxu, která nyní zastává funkci s krásným označením Vrchni Programátorka Enginu v týmu starající se o rozvoj Halo her. Zapomenout však nesmíme ani na posledního vzadu, Franka O’Connora, který se rovněž k výše zmíněnému týmu připojí. Jak nakonec řekl Phil Spencer: „Microsoft Game Studios jsou nadšena z toho, jak talentovaní lidé mohou pracovat na nových projektech uvnitř Halo universa.“ Tak ještě aby si stěžoval, takovouhle sortu lidí by mu mohli leckde závidět…