Epic: "Blížíme se výkonnostnímu limitu Xboxu"

2. září 2008 16:19 / Jaromír Möwald / Novinky / Diskuze (55)

V rozhovoru pro Gamasutru prohlásil jeden z producentů Gears of War 2, Rod Gergusson, že Xbox 360 se začíná blížit svému výkonnostnímu stropu, ačkoliv se dá do budoucna očekávat, že vývojáři z něj ještě nějaké to procento výkonu dovedou vymáčknout. "Myslím si, že když se podíváme na ty dva, tři roky, které nám zbývají k využití plného potenciálu, zjistíme, že jsme mnohem dál, než jsme si před pár lety mysleli. Přesto se stačí podívat na nejrůznější technická dema, ať už naše, nebo jiných týmů. Je na nich vidět, že ačkoliv se blížíme stropu, stále je kam se posunovat." Je třeba ale mít na paměti, že Fergusson o sobě prohlašuje, že "není technický typ," takže je třeba ho brát s rezervou. "Je to pouze otázka střídání cyklu. Na začátku jste nakopnuti lepším hardwarem, ale pak už je ten pokrok jen velmi pozvolný. Určitě tu budou i hry, které nevyjdou před rokem 2010 a budou pořád vypadat fantasticky. Protože se prostě vývojáři poučí z chyb a mnohem lépe si budou rozumět s vývojářským prostředím." No uvidíme jak zabijácky dobře bude nakonec vypadat druhý díl Gears of War.

Zdroj: Videogamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
5482022
neozbyna napsal 5. 9. 2008 v 17.16

stale cekam

Nahlásit nevhodný obsah

5482022
neozbyna napsal 5. 9. 2008 v 17.15

a na to si prisel kde.. na xboxu nebezi spoustu her ani 720p :D

Nahlásit nevhodný obsah

20815609
FreeTibet napsal 5. 9. 2008 v 16.45

u pc je ten limit dosazen uz za rok chudacku,3x lykantropske hehehe

Nahlásit nevhodný obsah

20815609
FreeTibet napsal 5. 9. 2008 v 16.42

ty jses uplne mimo,se musim jen smat,2x lykantropske hehe

Nahlásit nevhodný obsah

6865285
PlaySatanCZ napsal 5. 9. 2008 v 16.35

To, že to nejede v plným rozlišení nedokazuje že se přiblížili limitu PS3, draku.

Nahlásit nevhodný obsah

20813732
Fenix napsal 5. 9. 2008 v 16.24

vývojaři z něj ještě nějaké to procento výkonu dovedou vymáčknout nic není nemožné! ale u ps3 se výkonnostnímu limitu břiblížily hnet na začátku dokazuje fakt že je převaha HD Ready 720p.ps3 drží nadvodou blu-ray.

Nahlásit nevhodný obsah

8832676
Roiser napsal 3. 9. 2008 v 17.48

Co oni to vzdycky rikali? Joooo, uz viim:" Vsak pockejte, az prijde novej xbox! Ten vsem vytre zrak a vubec mi nevadi, ze si priplatim dalsich 10 litru!" (Pro chytraky- mirne pozmeneno XD)

Nahlásit nevhodný obsah

20811023
gygant napsal 3. 9. 2008 v 17.41

Srandovní Xboxík už ze sebe víc nevymáčkne? Chudáček...

Nahlásit nevhodný obsah

5482022
neozbyna napsal 3. 9. 2008 v 17.29

hele a jak teda funguji schvalovaci procesy...rad se priucim, ty rad pises romany, tak cekam

Nahlásit nevhodný obsah

5482022
neozbyna napsal 3. 9. 2008 v 17.26

delas jako by se te to netykalo, co budes mit ty....NIC

Nahlásit nevhodný obsah

5482022
neozbyna napsal 3. 9. 2008 v 17.24

napsal jsi to jako knihomyl ....
nikdo netvrdi, ze PS3 nema strop, to si jen cucas z prstu

Nahlásit nevhodný obsah

6865285
PlaySatanCZ napsal 3. 9. 2008 v 17.08

Tak to, že tahle generace dodýchává bych sice neřekl, ale to patří jinam. Jo, PS3 je komplikovaná, ale rozhodně ne bez výkonnostního limitu /sem PS Fanboy a stejně řikám něco jinýho/. že je to složitý? Někteří vývojáři uváděli něco úplně jinýho, takže jde jenom o zvyk. Navíc to potom stojí za to, ne?

Editováno: 3. 09. 2008 v 17.10

Nahlásit nevhodný obsah

20810545
LATRINER napsal 3. 9. 2008 v 12.04

To je tvoj nazor. Lenze ja si kupim radsej konzolu, ktora zvladne aj perfejtny SPORE, aj graficky nadupane, GT5.

Nahlásit nevhodný obsah

20810545
LATRINER napsal 3. 9. 2008 v 11.59

Ale da, platenym online multyplayerom. :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20818940
Fenek napsal 3. 9. 2008 v 11.14

A jak tedy fungují? :-))) Hlavně zas neuteč, jako vždycky, rozumbrado :-D.

---
Jeden z nejdůležitějších členů vývoje série Tetsuya Nomura pro magazín Dengeki PlayStation přiznal, že Square Enix připouští možnost separátního prodeje dema.

Editováno: 3. 09. 2008 v 11.24

Nahlásit nevhodný obsah

20812087
Lykantrop napsal 3. 9. 2008 v 11.06

Ty mas problem s naprosto zakladnimi vecmi.
Napriklad ani netusis jak funguji schvalovaci procesy velkych firem jako je Sony a Micro.

Mysli si tedy dal , ze je to vec ciste SE a pak tu napis dalsi perlu. A nezapomen bajecneho smajla, jen nebud tak skromny.
viz :

:-))))))))))))))))))))))))))))))
:-))))))))))))))))))) )))))))))))

Nahlásit nevhodný obsah

20818940
Fenek napsal 3. 9. 2008 v 10.50

Občas máš problémy s chápáním určitých věcí a je potřeba Ti je vysvětlit.

Square Enix != Sony.

Ostatní dema na PS3 jsou zdrama.

Na Xbox se demo nebude platit nebo nebude vůbec? :-)

Rozhodla o tom Sony? Je to jejich politika nebo politika SE?

Nahlásit nevhodný obsah

20812087
Lykantrop napsal 3. 9. 2008 v 10.27

Presne tak, placenym demum se neda konkurovat :))

Nahlásit nevhodný obsah

20813280
Glutton napsal 3. 9. 2008 v 08.16

Přesně tak. Takový Spore určitě nepotřebuej dosahovat výkonostních limítů současných konzolí. Postačí mi starej noťas nebo Wiičko. A porpavdě zadume do země kdjaký Uncharted, Gow2 nebo cokoliv... je to o hratelnosti, možnostech a zábavě. Pro dobrou grafiku mi stačí DVD přehrávač a fotorealistickej film. Ty ultra hezký hry se stejně interaktivitou začínají filmům hodně blížit.

Nahlásit nevhodný obsah

20813280
Glutton napsal 3. 9. 2008 v 08.14

Tak tak. Výkonostní limit konzole je něco překvapjícího a španého. Zato polovina fanoušků Sony ti bude tvrdit že PS3 výkonostní limit nemá. A druhá bude jako neskutečnou výhodu uvádět složitost vývoje PS3 her, která zapříčiní, že ještě za deset let z něj nikdo jeho skutečnej potenciál neodkáe vymáčknout :-) Co je výhoda jak noha.
Všechno je to jen o tom jak to kdo podá...

Nahlásit nevhodný obsah