posledni-dny-razorworks-a-venom-games
Novinka Poslední dny RazorWorks a Venom Games

Poslední dny RazorWorks a Venom Games

sleepless.

sleepless.

3. 7. 2008 09:24
Reklama

Herní průmysl je byznys jako každý jiný. Firmy a týmy vznikají a zanikají v nevyhnutelném životním koloběhu. Tentokrát si Černého Petra vytáhly hned dva britské týmy naráz - RazorWorks  a Venom Games. Oba dva svou nezávislost ztratily už dávno a jejich zánik byl přímým důsledkem restrukturalizace mateřských společností Empire Interactive, potažmo Take 2.

Nejdříve tedy RazorWorks. Ještě v květnu se na stránkách tohoto týmu objevila výzva ohledně volných míst, které bylo třeba naplnit kvůli přípravám zbrusu nového IP, zřejmě pro Wii. O dva měsíce později přichází informace o plánovaném 30% snižování stavů společnosti Empire Intaractive, kterou odnesli právě vývojáři z RazorWorks. Jejich nové IP a všechny ostatní herní licence si však Empire Int. ponechá a bude je realizovat prostřednictvím externích týmů. Co se budoucnosti RazorWorks týče, v současnosti probíhají jednání s potenciálními zájemci o koupi týmu včetně zaměstnanců a veškerého vybavení, tak držme palce, ať to dobře dopadne. RazorWorks je součástí Empire Int. od roku 2000 a portfolio tohoto týmu není popravdě řečeno nijak zvlášť impresivní. Vedle sady přinejlepším průměrných Ford Racing her mají RazorWorks na kontě, Total Immersion Racing, původní verzi vrtulníkového simulátoru Enemy Engaged: Apache Havoc a XBLA verzi Speedball 2 Brutal Deluxe.

Druhým z kola ven je taktéž britský tým Venom Games, založený v roce 2003 na ruinách studia Rage Newcastle. Součástí Take 2 se Venomáci stali v roce 2004 a historicky mají na svém kontě tituly Rocky: Legends, Xbox 360 verzi FPS Prey a X360 verzi průměrného boxu Don King's Prizefighter. K uzavření Venom Games dojde podle CVG ke konci měsíce, důvody jsou drženy v tajnosti. Zajímavé je, že právě tým Venom Games byl údajně zaúkolován vývojem PS3 verze BioShock, která měla dle původního plánu vyjít na PS3 ve stejnou dobu jako PC a X360 verze. Dle programátorů z Venomu však port BioShocku na PS3 nebyl proveditelný, z omylu je letos na podzim vyvedou vývojáři ze studia 2K Marin, právě ti na PS3 BioShocku pracují.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama