epic-games-vicemene-koupila-people-can-fly
Novinka Epic Games (víceméně) koupila People Can Fly

Epic Games (víceméně) koupila People Can Fly

sleepless.

sleepless.

21. 8. 2007 06:10
Reklama

O vývojářích z polského týmu People Can Fly nebylo dlouho slyšet. Naposledy letos v březnu, když vyšlo najevo, že byla ukončena jejich spolupráce THQ na blíže nespecifikovaném titulu. Jeden by se tedy mohl klidně bát, že už se PCF potichoučku rozpustili v moři času a nikdy víc už se od tohoto talentovaného týmu žádné hry typu Painkiller nedočkáme. Naštěstí se situace vyvinula na pozadí trošku jinak. Lidé z People Can Fly totiž svým uměním dokonale okouzlili vedení vývojářské společnosti Epic Games, která se rozhodla, že chce s PCF spolupracovat a poněvadž to nešlo udělat jinak, tak si v polském týmu koupila většinový podíl. PCF tak nyní víceméně patří Epic Games.

Milenecký vztah PCF a Epic Games prý začala už  minulý rok, kdy byli lidé z Epic Games uneseni tím, co vývojáři z PCF dokázali stvořit s pomocí Unreal Engine III technologie, když si jí zkoušeli kvůli blíže neurčenému projektu.

„PCF nám během několika málo týdnů předvedli jejich prototyp, který nás dokonale odrovnal,“ prohlásil víceprezident Epic Games Mark Rein. „Kvalita jejich díla byla extrémně vysoká a my jsme věděli, že musíme vykoumat způsob, jak s nimi do budoucna úzce spolupracovat,“ dodal Rein.

Epic Games si proto People Can Fly vybrala k práci na PC verzi Gear of War a zároveň s nimi spolupracovala/spolupracuje na tvorbě zbrusu nového IP, čili nové hry a možná i herní série.

„Práce s týmem lidí, kteří milují tvorbu arkádových stříleček byla fakt parádní a prostě jsme nechtěli, aby to skončilo. Jejich práce byla vynikající. Multiplayer úrovně, které stvořili pro PC verzi Gears of War, byly stejně dobré a možná i lepší než ty původní. Byli bychom hloupí nevyužít šance k tomu, abychom s nimi mohli spolupracovat dlouhodobě ne,“ zakončil svůj proslov otázkou prezident Epic Games Dr. Michael Capps.

„Opravdu jsme nadšení z toho, že můžeme pracovat s Epic Games,“ vyjádřil své pocity kreativní šéf a spolumajitel People Can Fly Adrian Chmielarz, jenž dodal: „Možnost pracovat na tvorbě fantastických her se společností co dělá nejlepší technologii v branží, to je nabídka která se neodmítá. Vývoj her, to je tvrdá, ale taky zábavná práce. Spolupráce s Epic Games z nás snímá stres, jež přináší pozice nezávislého vývojářského týmu a umožňuje nám soustředit se spíše na tu zábavnější stránku naší práce“.

No a my jsme si jistí, že v momentě, kdy si výše uvedené informace přečetli nezávislí vývojáři, co každý den bojují o přežití, tak si nejeden z nich povzdechl a zasnil se: "Jo, kéž by něco takového potkalo i nás". Manželství Epic Games a People Can Fly by se totiž dalo přirovnat k situaci, kdy se chudá východoevropská dívenka vydá do Ameriky, aby si tam přivydělala a snad našla i štěstí, které se objeví v podobě pohádkově bohatého a strašně hodného multimegagigaultramilionáře. A víte co, jen ať si to lidé z people Can Fly užijí. Však si to všechno vydřeli sami.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama