molyneux-o-fable-2-kvalita-lepsi-nez-kvantita
Novinka Molyneux o Fable 2: kvalita lepší než kvantita

Molyneux o Fable 2: kvalita lepší než kvantita

sleepless.

sleepless.

19. 8. 2007 10:14
Reklama

Kdo chce moc, nakonec nedostane nic. Kdo chce málo, taky nedostane nic. Tajemství tkví v tom, aby si člověk uvědomil, co je ještě možné a co už možné není. Stejné to je i při vývoji her. Vývojáři si musí uvědomit, čeho v daném čase a s danými prostředky mohou maximálně dosáhnout a co už leží za hranicemi jejich schopností. Peter Molyneux a jeho spolupracovníci z Bullfrogu a Lionhead Studios měl v minulosti právě s tímto docela dost problémů. Většinou chtěli moc a i když nakonec většinou něčeho zajímavého stvořili, tak to přeci jenom nebylo za až tak úplně to co si představovali.

V případě chystaného Xbox 360 titulu Fable 2 to snad bude jinak. Jak totiž Peter Molyneux prohlásil v rozhovoru pro CVG, tak se při vývoji Fable 2 drží mantry méně je někdy více. „Hry od Lionhead potřebují méně náhodných a více vypilovaných a zcela dopracovaných prvků,“ kázal Molyneux.

„Ukázkovým příkladem jsou třeba souboje. Mohli jsme jej opatřit stovkami různých kouzel, pohybů a efektů, ale teď si uvědomuji, že je lepší mít několik opravdu zajímavých kouzel a pohybů, které skutečně fungují. Jinak řečeno, lepší je kvalita než kvantita,“ zamyslel se dále Molyneux.

Pokud by se však někdo z vás začal bát, že se Molyneux změnil a vzdal se svých vizionářských a inovativních intencí, pro něž je tak znám, tak můžete být klidní. Dle svých vlastních slov je Molyneux i jeho tým Lionhead Studios stejně ambiciózní, jako vždycky byl.

„V Lionhead jsme stejně inovativní i kreativní jako vždycky, takže jsme i pořád stejně ambiciózní. Chceme udělat opravdu význačnou hru a nyní máme talent i prostředky k tomu, abychom toho dosáhli,“ dušoval se Molyneux aniž by si nějakým způsobem připouštěl jakýkoli tlak vyvíjený na jeho tým poté, co jej koupila společnost Microsoft.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama