proc-jen-30-fps-v-pgr4-vyvojari-objasnuji
Novinka Proč jen 30 FPS v PGR4? Vývojáři objasňují…

Proč jen 30 FPS v PGR4? Vývojáři objasňují…

sleepless.

sleepless.

14. 7. 2007 06:20 33
Reklama

Na četné dotazy novinářů během E3, proč vlastně závodní titul Project Gotham Racing 4 poběží v 30 a ne v 60 snímcích za sekundu, odpovídal globální produkt manažer Adam Kovach následovně. „Dlouho jsme o tom diskutovali a pak jsme se zamysleli nad tím, co bychom museli obětovat, kdybychom místo 30 snímků za sekundu chtěli v PGR4 dosáhnout 60 snímků za sekundu. Rozhodně nechceme obětovat věrné vizuální zpracování. Takže jsme se vědomě rozhodli, že hra běžící v 30 snímcích za sekundu a se všemi efekty je mnohem důležitější než, kdyby běžela v 60 snímcích za sekundu,“ zdůraznil Kovach.

Následně se Kovach pustil do srovnání věrnosti vizuálního zpracování v titulech Forza Motorsport 2 a Project Gotham Racing 4: „Když se podíváte na Forzu běžící v 60 snímcích za sekundu, která vypadá vážně skvěle a pak se podíváte na PGR4 ( na partiklové efekty, motion blur a všechno další, co na obrazovce předvádíme kvůli tomu, aby byla hra vizuálně úžasná), tak vidíte, že jde opravdu o silný celkový zážitek, nejenom zážitek ze simulace“.

Tvůrci z Bizarre Creations nechtějí dle Kovacha nabídnou hráčům všechny efekty a vizuální pozlátko jenom v replayích, jak to dělá Forza Motorsport 2. Ta sice ve hře samotné běží v 60 snímcích za sekundu, ale bez řady efektů, které se pak zapnout až do replayů. V jejich průběhu však Forza zvolní na 30 snímků za sekundu. „Proč byste neměli chtít tyhle efekty při samotném závodění?“, položil řečnickou otázku Kovach a dodal: „Chceme lidem ten zážitek nabídnou okamžitě. Chceme jim nabídnou opravdový požitek a nechceme jim ho nabídnou v replayi. Z hlediska uměleckého…no prostě raději hodíme na obrazovku všechny ty efekty a nabídneme hráčům skvělý zážitek“. Kovach však víceméně přislíbil, že do budoucna určitě tvůrci z Bizarre Creations přijdou na to, jak dosáhnout 60 snímků za sekundu aniž by kvůli tomu museli obětovat jakékoli efekty.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama