prvni-konkretni-info-o-project-gotham-racing-4
Novinka První konkrétní info o Project Gotham Racing 4

První konkrétní info o Project Gotham Racing 4

sleepless.

sleepless.

2. 4. 2007 06:24
Reklama

Ačkoli květnové číslo OXM (Official Xbox Magazine) vyjde oficiálně až 10. května, tak už nyní z něj prýští (redaktory OXM posvěcené) informace o závodním titulu Project Gotham Racing 4, o němž jsme se poprvé dozvěděli už v září minulého roku díky soutěži na stránkách Peugeotu, kterou nakonec vyhrál jistý Mihai Panaitescu.

První zveřejněné informace z OXM svědčí o tom, že tvůrci z Bizarre Creations připravují pro PGR4 nejenom nové tratě a vozy, což každý očekává, ale i pěknou řádku nových prvků. Co se vozů týče, tak by jejich nabídka měla být daleko širší než dříve a virtuální závodníci se dočkají jak kousků vyloženě historických (Corvette Sting Ray 63’, Maserati 250F 54’), tak i naopak ultramoderních (Ferrari 599 GTB Fiorano). No a tratí by mělo být také více, konkrétně více než 200, které budou situovány do zhruba 10 lokací.

Zatím zřejmě nejzajímavější novinkou je vylepšená simulace počasí, s níž hodlají tvůrci zajít zcela evidentně až do extrému a ne jednoho. Celý nový systém nazývají „extreme weather“, protože se prý počasí neprojeví jen na vzhledu nebe a osvětlení trati. Všechen ten déšť, sníh, mrholení a mlha se bude projevovat řadou efektů přímo na voze a trati. Zpětná zrcátka budou zamrzávat a mlžit se, voda bude stříkat od pneumatik a tak dále. Co bude dělat sníh, to si sice nedokážeme představit, ale určitě bude mít – stejně jako déšť a led – vliv i na jízdní vlastnosti daného vozu.

Další novinky byly, v prozatím vypuštěném bloku informací, naznačeny jenom telegraficky. Tvůrci z Bizarre Creations prý připravují zbrusu nový matchmaking systém ve stylu Halo 2 a hodlají vylepšit i závodění při pohledu z vozu, kdy by se měli hráč dočkat speciálních obrazových efektů – chvějící se obraz při vysokých rychlostech, rozmazaný obraz při nárazu do zdi, či protivníka.

O něco lépe by mělo působit zpracování řidiče, tedy hráčova avatara, který by měl jednak slavit (nebo bouchat do volantu) po vítězném (či prohraném) závodě a druhak by se měl zbavit své protivné nezaujatosti ve vypjatých momentech. Znamená to, že by měl v zatáčkách viset na volantu a vyvolávat tedy dojem, že skutečně závodí, ne že si vyjel na nedělní projížďku.

Jistá pozornost bude věnována i úvodu každého závodu, který bude po vzoru Ridge Racer titulů zpracován trošku teatrálněji v podobě jakéhosi intra. Nejdříve se hráč dočká představení trati a chybět nebude ani troška švenkování kamerou na startu, kde hráč uvidí hordy jásajících fanoušků (budou držet logo hráčova týmu), informace chtivé zástupce médií a jistě i své soupeře. Celé tohle intro by navíc mělo být komentované.

Pro začátek by to snad o PGR4 stačilo. Brzy se stejně dočkáme informací oficiálních a screenshotů, které se zjeví v momentě, kdy OXM vyprší exkluzivita. Pokud to však nemůžete vydržet a nevadí vám scany, tak si můžete posloužit třeba tady.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama