psi-laska-v-x360-rpg-fable-2
Novinka Psí láska v X360 RPG Fable 2

Psí láska v X360 RPG Fable 2

sleepless.

sleepless.

9. 3. 2007 09:30 1
Reklama

Po důkladném rozebrání, respektive analýze toho, co hráčům chybělo v původním Fable, se Peter Molyneux a jeho spolupracovníci rozhodli, že bude Fable 2 stát na třech základních pilířích. Jedním z nich bude dramatičnost, pocit napětí, uvolnění, prostě drama. To bude ve hře servírováno v několika podobách, přičemž jednou z nich bude láska. Ta má ve hře několik podob. Hráč se může například může oženit a může se rozhodnout, zdali bude mít chráněný, či nechráněný sex. Pokud bude mít nechráněný sex, tak může mít jeho žena dítě, které bude hráč vychovávat a bude ovlivňovat jeho povahu.

Pokud si hráč vybere jako hlavní postavu ženu, tak jej čeká docela zajímavá epizodka v podobě těhotenství. Další podoba lásky je spojena s dítětem, k němuž může hráč chtít mateřskou, či otcovskou lásku. Navíc je tu svět plný žijících NPC lidí, který budou hráče moci milovat, či nenávidět, což je další podoba lásky. To hlavní, nač Molyneux spoléhá, je však pes.

Hráč nebude mít nad psem přímou kontrolu. Bude s ním však moci komunikovat, stejně jako to šlo například v Black and White titulech. AI psa je prý vytvořena na základě pravidel Isaaca Asimova. To znamená, že se pes nebude hráče nikdy snažit naštvat, nebo udělat něco, co by se mu nelíbilo. Dále to znamená, že bude pes k hráči emocionálně vázán a udělá všechno proto, aby byl hráč šťastný. Pes bude ve hře sloužit nejenom jako přítel, ale i jako navigátor a bude samozřejmě hráči pomáhat i v soubojích.

Molyneux sice neprozradil, zdali bude hráč moci psa zabít, nebo jestli pes ve hře zemře. Z toho co vyzradil se však zdá, že hráč sám psa zabít nemůže. Když jej opustí, tak jej bude pes sledovat a nakonec si jej najde. Zároveň však dodal, že má on a jeho spolupracovníci se psem plány, o nichž nemůže, respektive nechce hovořit. Podle všeho chce Molyneux využít vazby hráče na psa k mnoha emocionálně skutečně vypjatým momentům. Řekněme, že nechá psa na konci zabít někým, kdo pak jistojistě pocítí hráčův hněv. Se psem bude navíc spojena blíže nespecifikovaná online podpora. Molyneux v tomto ohledu opět neřekl nic konkrétního. Jen naznačil, že si hráči budou moci navzájem ukazovat své hafany.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama