massive-jde-na-in-game-reklamu-masivne
Novinka Massive jde na in-game reklamu masivně

Massive jde na in-game reklamu masivně

sleepless.

sleepless.

8. 3. 2007 08:53
Reklama

Microsoftem vlastněná reklamní spol. Massive Inc., která se (jako jedna z mnoha podobně zaměřených organizací) stará o in-game reklamu ve hrách, kterou máme všichni v ohromné oblibě, se pochlubila svými úspěchy. Prý už její reklamní službu v současné době využívá více než 50 her, přičemž celých 14 jich přibylo od října minulého roku a do konce tohoto roku už by takových her mělo být 100. Aby tu nedošlo k omylu, tak tu hovoříme o hrách, jež jsou napojeny na reklamní síť spol. Massive a pravidelně se tak v nich objevují streamované reklamy na různé firmy, produkty a tak dále.

K nejčerstvějším přídavků do systému Massive jsou (nebo do konce března budou) tituly Crackdown, ¨Def Jam: Icon, Major League Baseball 2K7, NBA 2K7, Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Splinter Cell Double Agent, Need for Speed Carbon a Rainbow Six: Vegas. Jak už se asi všímavý čtenář dovtípil, tak Massive provozuje svoji reklamní síť na PC i Xboxu 360 a doposud v jednotlivých titulech uspořádala přes 200 reklamních kampaní, pro zhruba 100 různých klientů včetně spotů. Verizon, Dell, NBC, Intel a další. No ze vší této aktivity samozřejmě těží společnost Microsoft, která sice Massive nechává fungovat jako samostatnou divizi, ale jinak jde o její nedílnou součást už od května minulého roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama