trileta-lhuta-na-uspech-pro-viva-pinata-brand
Novinka Tříletá lhůta na úspěch pro Viva Piñata brand

Tříletá lhůta na úspěch pro Viva Piñata brand

sleepless.

sleepless.

7. 3. 2007 13:30 1
Reklama

Tvůrčí tým Rare ani společnost Microsoft relativní komerční neúspěch Xbox 360 titulu Viva Piñata nijak zvlášť nerozhodil – prozatím. Podle šéfa produkce Rare Lee Schunemana jsou tvůrci docela spokojeni s tím, jak byla hra přijata novináři a zas tak špatné to není ani s její prodejností, byť by se tvůrci za vyšší prodejnost Viva Piñata vůbec nezlobili.

Lee Schuneman však zdůraznil, že Rare i MS celé značce Viva Piñata pořád věří a přinejmenším další dva až tři roky ji budou podporovat novými tituly. To však neplatí jenom o hrách, ale i dalších sériích TV seriálu, jehož sledovanost v USA je prý až překvapivě dobrá. Co se Evropy týče, tak se seriál teprve tento týden dostal na TV obrazovky ve Velké Británii a do zbytku Evropy se dostane až v průběhu roku. No a právě na seriál se tvůrci hodně spoléhají. Doufají, že právě on pomůže trošku oživit zájem o hru samotnou - přinejmenším v Evropě.

Každopádně, jak Lee Schuneman na závěr dodal, tak se Rare i MS na celou značku Viva Piñata definitivně vykašlou v případě, že se komerční úspěch nedostaví do výše zmíněných tří let. Zkrátka a dobře i bezmezná důvěra ve vlastní dílo má přeci jenom své meze. Kdyby neměla, tak by tvůrci z Rare mohli na Viva Piñata zhynout, což si nikdo z nás nepřeje. Navíc se nám Viva Piñata docela hodně líbila.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama