Vyhlášení nominací 5. ročníku G.A.N.G. Awards
Stejně jako každý rok, se bude i letos konat v rámci Game Developers Conference, řada doprovodných akcií. Kromě workshopů, přednášek a jiných projektů dojde už ve čtvrtek k vyhlášení hudebních Game Audio Network Guild (G.A.N.G.) Awards za rok 2006, což jsou ocenění týkající se zvuků a hudby ve hrách. Zatímco v minulém roce se vítězové vyhlašovaly ve více než 20 kategoriích, tak letos je jich méně než dvacet. Všechny hlavní kategorie však zůstaly a známy už jsou i tituly, které v nich byly členskými subjekty G.A.N.G. nominovány na vítězství. Ještě než si nominace v jednotlivých kategoriích představíme, tak je třeba připomenout, že při předávání cen vítězům bude za své celoživotní dílo oceněn Koji Kondo, který se proslavil svým hudebním doprovodem pro tituly v sériích Mario a Zelda. Ta a teď už tedy nominace.
Nejlepší audio roku (celkově, hudba + zvuky): Call of Duty 3, Gears of War, Ghost Recon: Advanced Warfighter, Splinter Cell: Double Agent, Tomb Raider: Legend
Nejlepší hudební doprovod: Dreamfall: The Longest Journey, Destroy All Humans! 2, Hitman: Blood Money, Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II, Tomb Raider: Legend
Nejlepší zvukový design: Call of Duty 3, Gears of War, Ghost Recon: Advanced Warfighter, Lost Planet: Extreme Condition, Splinter Cell: Double Agent
Nejlepší interaktivní hudební doprovod: Ghost Recon: Advanced Warfighter, Need For Speed: Carbon, Red Steel, Splinter Cell: Double Agent, Tomb Raider: Legend
Nejlepší videoherní soundtrack (CD): Earthworm Jim Anthology, Halo 2: Volume Two, Hitman: Blood Money, Psychonauts, Sly Cooper III: Honor Among Thieves
Nejlepší dialogy: 24: The Games, Call of Duty 3, Dead Rising, Scarface: The World Is Yours, Tomb Raider: Legend
Nejlepší hudba/zvuky v příběhové scéně: Gears of War, Half-Life 2: Episode 1, Lost Planet: Extreme Condition, Splinter Cell: Double Agent, The Godfather
Nejlepší audio – ostatní: Assassin's Creed homepage, Happy Feet, Hexic, Splinter Cell: Double Agent homepage
Nejlepší původní instrumentální doprovod: "Theme" – Dreamfall, "Gates of Stonehelm" - Dark Messiah of Might and Magic, "Main Theme" - Star Trek: Legacy, "Main Title" - Hitman: Blood Money, "Titan" - Paraworld
Nejlepší zpívaný hudební doprovod (pop): "All My Life" - Battlefield 2: Modern Combat, "Angel's Heaven" - Red Steel, "Dr. Kunkle's Funnkle Cake" – Thrillville, "Let It Go" - NBA 07, "Shadow Song" - SpellForce 2
Nejlepší zpívaný hudební doprovod (chorály): "Ajikistan Theme" - SOCOM: Combined Assault, "Apocalypse" - Hitman: Blood Money, "Baba Yetu" - Civilization IV, "Elven Morning" - Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II, "Main Theme" - Heroes of Might and Magic V
Nejlepší využití licencované hudby: Grand Theft Auto: Vice City Stories, Guitar Hero II, Need for Speed: Carbon, Scarface: The World is Yours, The Godfather
Nejlepší použití licencované hudby: "All Along the Watchtower" - Ghost Recon: Advanced Warfighter, "Amazing Grace" - Left Behind: Eternal Forces, Jaws: Unleashed, Onimusha: Dawn of Dreams, The Godfather
Nejinovativnější použití zvuků, či hudby: Every Extended Extra, Guitar Hero II, Loco Roco, Lumines II, Singstar: Rocks
Nejlepší použití multikanálového prostorového zvuku ve hře: Black, Call of Duty 3, Gears of War, Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Double Agent, Tomb Raider: Legend
Nejlepší publikace/článek/audio pořad týkající se herní hudby: "2006 GDC Audio Boot Camp" - Scott Selfon & others, "Musical Symmetry" - Jesse Harlin, Audio Column - Game Developer Magazine, "Settling the Score" - Daniel Kayser (Hardcore Gamer Magazine), "SiN Episodes: Emergence music study" - Zak Belica (Music4Games.Net), "Play On: The Composers Behind Today's Game Music" - Russ Pitts (The Escapist)