koordinace-outsourcingu-ala-midway
Novinka Koordinace outsourcingu ala Midway

Koordinace outsourcingu ala Midway

sleepless.

sleepless.

27. 2. 2007 09:52
Reklama

Vývoj tradičních PC a konzolových her je s každou generací hardwaru nejenom stále dražší, ale i náročnější, trvá déle a vyžaduje spoustu velmi úzce specializovaných zaměstnanců (hlavně grafiků, techniků a tak dále). Nelze se tedy divit tomu, že se spousta vydavatelských společností i vývojářských studií obrací na spásu v podobě outsourcingu – přelifrování části práce na externího člověka, tým lidí, nebo tvůrčí tým. Dokonce se dá říci, že je outsourcing nedílnou součástí vývojového procesu většiny dnešních her, pokud tedy nehovoříme od hrách například o EA. To je jedna z mála společností, která si dokáže pro své next-gen tituly vytvořit všechno sama a něco jako outsourcing využívá jen velmi zřídka. Takových společností, které outsourcing nevyužívají je samozřejmě spousta – hlavně v Japonsku. Rozhodně však mezi ně nepatří společnost Midway.

Ta si totiž naopak zřídila speciální divizi, jež se bude soustředit na koordinaci všeho co se týká outsourcingu pro projekty spol. Midway. Nová divize nazvaná Central Outsourcing Group (COG), která vznikla v rámci studia Midway Austin, bude vyhledávat nové možnosti outsourcingu (hlavně co se grafiky a technologie týče), kontaktovat případné partnery, navazovat s nimi spolupráci, dohadovat podmínky a v neposlední řadě budovat jednotnou outsourcingovou strukturu pro všechna studia společnosti Midway, aby v případě potřeby nedocházelo k prodlevám ani nedorozuměním a daný tým přesně věděl na koho se má s žádostí/problémem obrátit, potažmo koho má oslovit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama