budoucnost-znacky-viva-pinata-co-treba-ds-titul
Novinka Budoucnost značky Viva Piñata – co třeba DS titul?

Budoucnost značky Viva Piñata – co třeba DS titul?

sleepless.

sleepless.

13. 2. 2007 13:17
Reklama

Přestože si zajímavý Xbox 360 titul Viva Piñata nevede prodejně zrovna nejlépe, tak to neznamená, že společnost Microsoft tuto videoherní značku nechá ležet ladem. V severní Americe už nějaký ten měsíc promítaná TV show a první hra pro Xbox 360 jsou totiž jen prvními krůčky v rámci nového IP, který prý bude do budoucna pilířem byznysu Microsoft Game Studios. Tak se pro 1up vyjádřil šéf studiového vývoje v MGS Phil Spencer, který tak připomněl původní záměr Microsoftu. MS totiž už do začátku prezentovala Viva Piñata, jako obchodní značku, pod níž se schová videoherní byznys, hračky, TV show, padly i zmínky o filmech a dalším merchandisingu.

No a na tom se evidentně nic nezměnilo. Podle Spencera se v Microsoftu o rozjezdu Viva Piñata IP nehovoří jinak, než jako o velkém úspěchu. To samé platí dle Spencera i o Xbox 360 titulu Viva Piñata, jehož prodeje prý do značné míry utrpěly tím, že vyšel ve stejném období, jako Xbox 360 hit Gears of War, jež slízl smetánku v podobě masivního zájmu hráčů. Neznamená to však, že je pro Microsoft a Xbox 360 obecně důležitější Gears of War, než Viva Piñata. Každý z těchto dvou titulů byl na trh zcela evidentně vyslán s jiným účelem a oba dva si v tomto ohledu vedou dobře. Tak nám to alespoň vychází, když přijmeme Philem Spencerem nastíněnou logiku, respektive interní strategii MS.

Pro nás je v tuto chvíli důležité, že MS nejenom považuje Viva Piñata za úspěch, ale hodlá tuto značku nadále rozvíjet. Jak naznačil Shane Kim z MS, tak by z pohledu celé série dávalo smysl, kdyby se další Viva Piñata titul objevil třeba na handheldu Nintendo DS. To samé platí přitom i pro značku Kameo, v jejímž rámci zatím vyšel pouze jeden titul pro Xbox 360. Další rozvíjení značek Viva Piñata a Kameo však nemusí mít jen podobu dalších her pro DS, Xbox 360, nebo PC a mobily. Může jít o rozšiřování v jiných oblastech, jako je například nová řada Viva Piñata oblečení, hraček a tak dále. Možností je skutečně hodně. Ze všeho nejdříve však dojde na spuštění TV show Viva Piñata v Evropě. Právě odezva evropského publika ukáže, jak moc životaschopný Viva Piñata brand je.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama