Fable 2 se spolehne na Havok fyziku
Spousta vývojářů v posledním roce takříkajíc skočila na všeobecný hype ohledně PhysX fyziky od společnosti Ageia. Někteří se však zlákat nenechali a zůstali věrni léty prověřenému řešení, které nabízí Havok fyzika. Jedním z týmů, které se spolehly na Havok je i Lionhead Studios, jehož zaměstnanci budou právě s pomocí Havok fyziky oživovat herní svět chystaného Xbox 360 titul Fable 2. Podle šéfa Lionhead Studios Petera Molyneuxe je použití Havok technologie podstatné k tomu, aby se mohli vývojáři věnovat co nejdříve skutečně kreativní práci a nemuseli čekat na to, až programátoři z Lionheadu přijdou s vlastním řešením, které by se postaralo o složité fyzikální kalkulace potřebné k rozpohybování žijícího světa Fable 2. Takhle všechny potřebné matematické výpočtu obstará Havok technologie a vývojáři se budou moci věnovat budování světa, postav a herních prvků.