nova-dimenze-hlasove-komunikace-v-gears-of-war
Novinka Nová dimenze hlasové komunikace v Gears of War?

Nová dimenze hlasové komunikace v Gears of War?

sleepless.

sleepless.

5. 7. 2006 07:50
Reklama

O third-person akci Gears of War pro Xbox 360 se snad až příliš často hovoří jako o titulu, který by měl spasit žánr akčních titulů, což je samozřejmě naprostá hloupost. Také se na GoW těšíme, ale spíše než kvůli jakési pochybné originalitě a průlomovosti, je to kvůli velmi zajímavému settingu, next-gen grafice i zvuku a předpokládané super hratelnosti v single i multiplayer části. Jedním z velmi příjemných prvků, jež nabídne multiplayer GoW, bude podpora hlasové komunikace mezi členy týmu, která už dnes sice není nic výjimečného, ale rozhodně to není prvek, jímž by disponovaly všechny akční hry.

V Gears of Wars se však tvůrci z Epic Games rozhodli jít ještě trošku dál a umožní hráči, aby k bojovníkovi přiřadil svůj hlas, díky čemuž dojde k synchronizaci mluveného slova a pohybu rtů. Jinak řečeno, postava ve hře bude hýbat rty přesně podle toho, co bude hráč do mikrofonu svého headsetu na protihráče i spoluhráče pokřikovat. Na první pohled se tento prvek nejeví jako něco extra důležitého. Opak je však pravdou, protože to positivně ovlivní míru sebe identifikace hráče s postavou ve hře, což bude mít vliv na pocit vtažení do hry a intenzitu zážitku z hraní. Uvidíme jak bude tento systém fungovat. Zatím totiž není jasné, zda-li se bude synchronizace mluveného slova a pohybu rtů týkat všeho co hráč do headsetu řekne, nebo jenom několika málo příkazů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama