Čtěte Prey Weekly Update č.22
Ti co pravidelně sledují Prey Weekly Update sérii dobře ví, že minulý týden nový díl nevyšel. Chris Rhinehart se za to na začátku nového Prey Weekly Update č.22 omlouvá a zdůvodňuje to svojí vytížeností. Ta se ostatně projevila i v případě PWU č. 22, který je poněkud kratší než obvykle. Jako obvykle však platí, že je lepší něco, než nic. Chris je v aktuálním updatu poněkud nostalgický, čemuž se nelze divit. FPS Prey už je skoro hotová a už příští týden dojde k vydání PC a Xbox 360 dema. Tvůrci jsou z toho samozřejmě trošku na větvi. Vůbec poprvé po 5 letech vývoje totiž předvedou své dílko široké veřejnosti. Je to tak, kontrakt na vývoj Prey byl s 3D Realms podepsán už v roce 2001! Chris se v updatu v krátkosti zmiňuje o tom, co se v průběhu oněch pěti let událo a plynule na to navazuje informacemi o tom, co se ve studiích Human Head Studios děje právě nyní. Pokud to tedy někoho zajímá, tak ať své kroky směřuje na tuto stránku.