kojima-predstavil-novy-metal-gear-solid-pro-psp
Novinka Kojima představil nový Metal Gear Solid pro PSP

Kojima představil nový Metal Gear Solid pro PSP

sleepless.

sleepless.

7. 5. 2006 05:05
Reklama

Hideo Kojima využil v poslední době svého Hideoblogu, respektive podcastu Hidechan radio, který na něm pravidelně vychází, ke zveřejnění hned několika hodně zajímavých informací. Nejdříve v něm potvrdil fakt, že některé z hollywoodských studí připravuje Metal Gear Solid film. V pátečním anglickém podcastu zase nabídl všem posluchačům 90 sekundovou audioukázku z Metal Gear Solid 4 E3 traileru. No a nyní, nyní využil Hidechan rádia ke zveřejnění informace, která možná spoustu lidí donutí skutečně zvážit koupi handheldu Sony PSP.

Po dvojici experimentálních, originálních a nutno říci, že výborných karetních strategicko-taktických Metal Gear Ac!d titulech se totiž Kojima  jeho spolupracovníci rozhodli nabídnou majitelům handheldu Sony PSP regulérní Metal Gear Solid titul. Tedy alespoň co se konceptu týče. Z dostupných informací je zřejmé, že nepůjde o takticko strategií, ale stealth akci s prvky týmové taktiky, která bude součástí hlavní Metal Gear Solid příběhové linie. Příběh se bude odehrávat po událostech v Metal Gear Solid 3 někdy okolo roku 1970, jeho ústřední postavou bude sám Big Boss a pojednávat bude kromě jiného o založení Foxhound. Příběh by však měl mít blíže neurčeným způsobem spojitost i se story v Metal Gear Solid 4.

Informace o herním systému znějí celkem zajímavě. Kojima si hodlá pohrát s konceptem stealth akce s prvky týmové taktiky, či spíše strategie. Hráč v roli Big Bosse bude mít k dispozici tým vojáků a na začátku každé mise se bude rozhodovat, koho do ní vyšle. Bude je vsázet. Nepůjde však evidentně o vojáky bez identity, protože žoldák, jenž v misi padne už nebude dále k dispozici. Jediným způsobem jak se smrti vyhnout je vzdát se pomocí bíle vlajky, což se rozhodně neobejde bez postihu. Kojima si chce zřejmě vyzkoušet to o čem v rámci MGS titulů přemýšlí už delší dobu – permanentní smrt. Tu zřejmě hodlá uplatnit i v případě Big Bosse. Pokud hráč zemře, tak jej nečeká žádné klasické Continue. V ten moment bude konec.

Z těch několika málo dalších informací co jsou aktuálně k dispozici je třeba vypíchnout ještě plánovanou podporu Wi-Fi multiplayeru a také slova týkající se kvality audiovizuálního zpracování, jež by měla být na úrovni PS2 Metal Gear Solid titulů. Nakonec to co hráče zajímá asi ze všeho nejvíce. Kdy by měl výše popsaný Metal Gear Solid vyjít? Termín vydání je zatím předběžně stanoven na podzim roku 2007, kdy bude Metal Gear série slavit 20 let, což snad není třeba fanouškům připomínat. Zatím není jasné bude-li hra představena už během E3 2006, ale šance jsou vysoké.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama