Čtěte Prey Weekly Development Update č.16
Chris Rhinehart z Human Head Studios slíbil v jednom z předchozích Prey Weekly Development updatů, že bude některý z dalších dílů komplet celý věnován pouze odpovědím na zajímavé dotazy od fanoušků. Původně měl být k tomuto bohulibému účelu zneužit už minulý 15. díl PWDU, ale nějak to nevyšlo. Tentokrát už si Chris si však Chris potřebný čas našel, na otázky odpověděl a těmi nejzajímavějšími naplnil Prey Weekly Development Update č.16, z něhož se tak stal jeden z informačně nejhodnotnějších dílů v celé PWDU sérii.
Kromě jiného se mohou zájemci dozvědět podrobné informace o obsahu multiplayer části FPS Prey, proč na počátku mrtvá těla zabitých nepřátel v levelech zůstávají a v pokročilých fázích hry už mizí, jestli je použití prvku Spirit Walking nějak časově omezeno, jestli a kdy mohou hráči očekávat demo Prey, jak to bude s podporou mod komunity, v jakém ohledu se aktuální verze Prey liší od toho co si tvůrci představovali na začátku vývoje hry v roce 2001, zda-li bude možné zapnout ve hře anglické tituly a další. Odpovědi na všechny a ještě spoustu dalších otázek jsou psány poctivě se všemi podrobnostmi a řadou humorných historek, k nimž v průběhu vývoje běžně dochází. Co bude za týden obsahem Prey Weekly Development Update č. 17, to zatím Chris neprozradil. Očekávat však prý fandové mohou něco nového a zajímavého, co se ještě v žádném díle neobjevilo.