ctete-prey-weekly-development-update-c-14
Novinka Čtěte Prey Weekly Development Update č.14

Čtěte Prey Weekly Development Update č.14

sleepless.

sleepless.

15. 4. 2006 09:12
Reklama

S tím jak se vývoj FPS Prey blíží ke konci, tak začínají být jednotlivé díly série Prey Weekly Development Update stále neformálnější, humornější a snad i zajímavější. To však záleží na tom, jaké má kdo preference. Někdo se raději prodírá listem bodových informací o tom co za tvůrci za poslední týden do hry přidali, co odstranili, upravili, napravili a tak podobně. Někdo však dává přednost informacím to tom co se děje v týmu Human Head Studios a jak tvůrci prožívají nejnáročnější část celého vývoje – crunch, kdy trpí nedostatkem spánku, tráví v práci celé dny, pomalu se derou ke konci svých "to do" listů, zkrátka snaží se Prey dokončit.

Ti co preferují spíše ony technické informace mohou aktuální čtrnáctý Prey Weekly Development Update v klidu vynechat. Kromě několika málo nepříliš důležitých informací se toho moc o hře nedozví. Koho však zajímá spíš ta lidská stránka vývoje hry, ten si zas Prey Weekly Development Update č.14 nesmí nechat ujít. Vedoucí Prey projektu Chris Rhinehart, který má Prey Weekly Development Update sérii na starosti, se totiž rozhodl nabídnout svým spolupracovníkům prostor k tomu, aby hráčům popsali takový běžný den vývojáře v crunch módu. Do updatu se nakonec dostalo sedm docela úsměvných historek. Každá je jiná, stejně jako crunch prožívá každý vývojář (vzhledem ke své specializaci) trošku jinak. Všechny historky společně však dokazují, že vývoj hry rozhodně není žádná sranda, a že to bez notné dávky nadšení a entuziasmu i lásky k hrám prostě nejde. Bez ohledu na to, jak se herní průmysl stále více profesionalizuje.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama