ctete-prey-weekly-development-update-c-11
Novinka Čtěte Prey Weekly Development Update č.11

Čtěte Prey Weekly Development Update č.11

sleepless.

sleepless.

26. 3. 2006 10:31
Reklama

Po týdnu se na stránkách 3D Realms objevil další, už jedenáctý Prey Weekly Development Update, jehož autorem je jako obvykle vedoucí projektu Prey Chris Rhinehart. Jedenácté vydání PWDU má podobnou strukturu i obsah jako díl desátý. Chris v něm přináší informace o aktuálním dění okolo vývoje FPS Prey a kromě jiného nabízí možnost omrknout i changelog toho co se za poslední týden na Prey změnilo. Nejdříve však troška informací o tom, jak probíhá vývoj. Podle Chrise už se vývoj hry blíží do chvíle, kdy většina členů vývojového týmu dokončí práci na svém úseku a chopí se pozice testerů. Na tuto fázi už je dopředu připraven bojový plán, kdy budou všichni vývojáři-testeři rozděleni do několika skupin, přičemž každá z nich bude testovat specifickou část hry. Například na příští týden je naplánováno komplexní testování deathmatch části a následné odstraňování již zjištěných i případných nově nalezených bugů.

Jedna část updatu je hodně zajímavá hlavně kvůli tomu, že nabízí informace o tom, jak probíhá spolupráce tvůrců z QA týmem co se odstraňování bugů týče. To by si měli přečíst zejména ti co mají zažitou představu o tom, jak je nacházení a odstraňování bugů jednoduchou a přímočarou záležitostí. Pro ty co vývoj Prey bedlivě sledují bude určitě nejzajímavější poslední část PWDU, kde se nachází informace o tom co bylo ve hře za poslední týden upraveno. Kromě jiného došlo k přidání HUD tooltipů, přidání řady nových grafických efektů, přidání nových animací řadě postav včetně hlavního hrdiny, úpravě HUDu při zranění (aby měl hráč věští přehled o tom kdo a v jakém směru mu zranění způsobil), úpravě rozmístění nepřátel v řadě levelů a podobně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama