Čtěte Prey Weekly Development Update č.9
Chris Rhinehart Z Human Head Studios před několika týdny slíbil, že jeden z dalších Prey Weekly Development Updatů bude věnován Xbox 360 verzi chystané FPS Prey. Slib byl s mírným zpožděním splněn a Prey Weekly Development Update č.9 je tak celý jen o 360 verzi Prey. Jeho autorem je šéf týmu Venom Games Peter Johnson, který v updatu prozradil řadu zajímavých informací. Zpočátku se samozřejmě věnuje popisu toho, jak a kdy vývoj Xbox 360 verze začal a jaká důležitá rozhodnutí museli tvůrci hned na začátku vývoje udělat. Dále následuje stručná charakteristika Xbox 360 verze a popis prvků, v nichž se PC a Xbox 360 verze liší, potažmo v čem jsou stejné. Docela zajímavý je taký odstaveček popisující proces portování Doom 3 enginu na Xbox 360. Druhá část updatu už se věnuje bližšímu popisu několika hlavních prvků, v nichž se Xbox 360 bude od PC verze Prey lišit, což znamená multiplayer ovládání, uživatelské rozhraní a nechybí ani stručný popis Xbox Live Achievements. Popis výše uvedených prvků přitom Peter Johnson ponechal svým spolupracovníkům, kteří je mají na starosti, takže se čtenářům dostane pohledu takříkajíc přímo z první ruky. Pro ty co devátý update přelouskají celý pak na konci čeká jako odměna screenshot z Xbox 360 verze hry.