ctete-prey-weekly-development-update-c-8
Novinka Čtěte Prey Weekly Development Update č.8

Čtěte Prey Weekly Development Update č.8

sleepless.

sleepless.

4. 3. 2006 09:18
Reklama

Jako obvykle na konci rušného pracovního týdne zveřejnil Chris Rhinehart z Human Head Studios na stránkách 3D Realms nový, v pořadí již osmý, Prey Weekly Development Update. Původně v něm měl Peter Johnson z týmu Venom Games povídat o Xbox 360 verzi FPS Prey, ale kvůli množství práce na to tentokrát neměl čas. O jeho povídání však hráči nepřijdou a dočkají se jej v některém z příštích (pravděpodobně už v tom dalším) updatu. Chris tedy při neúčasti vývojáře z Venom Games využil šance a nacpal osmý Prey Weekly Development Update tunou zajímavých informací, které se týkají progresu, jež hra za poslední období učinila. Vývoj hry se totiž v současnosti nachází ve fázi betaverze, takže probíhá intenzivní testování na všech frontách (QA spol. 2K Games, 3d Realms, další testeři). Každý den se prý hra pomalu posunuje k požadovanému výsledku, což je sice skvělé, ale pro vývojáře to znamená velké množství práce. Crunch je prostě crunch.

Na základě odezvy od 3D Realms došlo například k rozhodnutí nahrát znovu některé věty v dialogu hlavního hrdiny. Chris v updatu zmiňuje i docela legrační historku, kterou tento týden vývojáři zažili při nahrávání dabingu se zpěvačkou CJ Schellback, jejíž ukázkové křičení vzbudilo rozruch v okolních kancelářích. Kromě změn v dabingu prý v těchto dnech dochází k finálním úpravám údajně parádní finální sekvence, k implementaci poslední hudby od Jeremy Souleho a k zajišťování další hudby do in-game Jukeboxu. Zřejmě nejzajímavější částí celého updatu je stručný výpis všeho co tvůrci z Human Head během jednoho týdne na hře změnili na základě požadavků z 3D Realms. Nemá cenu zde všechno vypisovat, takže jen několik zajímavostí. Mimo jiné došlo k předělání menu pro výběr zbraní,  k přidání Quick save slotů, ke změně úvodní nahrávací obrazovky, k zaplnění prostor lodi větším množstvím objektů, otroků a dalších postav, k úpravě velkého množství animací i vlastností zbraní, nepřátel a ovladatelných dopravních prostředků.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama