ctete-prey-weekly-development-update-c-6
Novinka Čtěte Prey Weekly Development Update č.6

Čtěte Prey Weekly Development Update č.6

sleepless.

sleepless.

18. 2. 2006 08:50
Reklama

Jak se za těch pár týdnů stalo tradicí, objevil se na konci týdne další, tentokrát už šestý, Prey Weekly Development Update, jehož autorem je jako obvykle Chris Rhinehart Human Head Studios. Celý update se tentokrát zabývá motion caputre technologií, kterou tvůrci z HHS použili za dobu své existence vůbec poprvé. Až doposud byly všechny animace v jejich titulech vytvářené ručně. Když se něco dělá poprvé, tak je výsledek značně nejistý a často nezáleží na tom, jak dobře se člověk představí. Nějak podobně to vypadalo i při motion capturingu pro FPS Prey. Celá seance trvala dva 2 dny, přičemž jeden den se natáčely pohyby pro animace ženských a další den mužských postav. Jak vyplývá z Chrisova popisu, tak až na několik drobností se celá akce vydařila, takže HHS hodlají tuhle technologii používat i do budoucna, kdy už budou přesně vědět, jak se připravit a co mají po postavách, jejichž pohyby se snímají, chtít.

Nicméně ani úspěšný průběh mo-capu neznamená, že se Human Head Studios obrátí k zády k ručně dělaným animacím. Stejně jako v Prey, tak i v dalších titulech prý hodlají obě metody (motion capture, ručně dělané animace) kombinovat, protože každá z nich se hodí k něčemu jinému. Tohle je samozřejmě jenom stručné shrnutí toho co Chris Rhinehart v Prey Weekly Development Update č.6 píše. Rozhodně stojí za to si jej přečíst celý. Do příště se prý mohou fans těšit na to, že se sedmý update bude týkat témat navržených právě fanoušky (k čemuž je Chris minule vyzýval) a některý z pozdějších updatů se určitě podívá na zoubek Xbox 360 verzi Prey, kterou připravuje tvůrčí tým Venom Games.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama