Čtěte Prey Weekly Development Update č.5
Týden uběhl jako voda a je tu další Prey Weekly Development Update od Chrise Rhineharta z Human Head Software, který se minule rozpovídal o natáčení dabingu a nyní přišel s řadou velmi zajímavých informací o tom, jak probíhá vývoj Prey. První část pátého Prey Weekly Development Update věnoval Chris vzpomínce na to, jak úspěšně proběhla americká i evropská Prey press tour, v jejímž rámci byla hra presentována zástupcům tištěných i webových médií, což samozřejmě promptně vygenerovalo velké množství preview. Mezitím však ve studiích Human Head Software v Madisonu pokračoval vývoj hry, což v této fázi znamená hlavně odhalování a zneškodňování bugů, odstraňování a přidávání nových prvků i úprava balancu obtížnosti a podobně. Chris si pochvaluje hlavně odezvu od vedení spolupracující společnosti 3D Realms, která zatím vyústila v implementaci několika nových portálových puzzlů do úvodní části hry. Na základě podnětů od 3D Realms bude ještě před vydáním upravena i samotná bojová část hry, aby hraní Prey nebylo jenom zábavné, ale super-zábavné. O tom a několika dalších věcech si však už zájemci budou muset přečíst sami. Prey Weekly Development Update č.5 najdou na této stránce. Na jeho konci by pak neměli přehlédnout e-mailovou adresu, na níž mohou do 17. února poslat své návrhy ohledně tématu dalšího Prey Weekly Development Updatu.