galleon-zakotvila-v-sci
Novinka Galleon zakotvila v SCi

Galleon zakotvila v SCi

sleepless.

sleepless.

9. 12. 2003 13:47
Reklama

Nejprve ta „špatná“ zpráva, Galleon vyjde jen na Xbox, teď ten zbytek trochu obšírněji. Firmu Confounding Factor založil Toby Gard krátce po dokončení Tomb Raidera (hry kterou spoluvymyslel), protože s TR nebyl spokojen a měl svou vizi pro perfektní 3D akční adventure a tak začal dělat na Galleon, psal se rok 1996. Po té následovaly mraky odkladů, změn platforem, zprávy o zrušení atp., ale furt nic. Proč to trvalo tak dlouho, proč se z toho stal konzolý DNF? Toby Gard skromně přiznává, že „byli jsme moc ambiciózní a byli a jsme zároveň velmi malý tým, více jsme si nemohli dovolit“. Velkolepému pirátskému dobrodružství vévodí hlavní hrdina kapitán Rhama Sabrier a vše se točí kolem mysteriózní galeony. Styl má odpovídat dobrodužným snímkům z pade/šedesátých let jako Jáson a Argonauti či Sindibád v kombinaci s rolemi Errola Flynna, takže očekávejte obrovská monstra a divoké šermířské souboje, stejně jako střelné zbraně a kung-fu prvky, krom toho umí Rhama skákat, šplhat, plavat a manipulovat s objekty. No a teď už se, snad, blýská na lepší časy, protože Interplay má dost vlastních problémů, a tak rád prodal hru firmě SCi, která už v podstatě hotový projekt vydá pro Xbox v dubnu 2004. Na PC tak sice asi opravdu Galleon nikdy nevyjde, ale brzy se snad uzavře jedno předlouhé martyrium, bude zase o jeden evergreen novinkových sekcí méně. Zdroj: CaVG

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama